Om when someone loves like I do, dreams can come true

Lyckad påskmiddag.
Ibland älskar jag min släkt.
Fick gå ifrån några gånger och hyperventilera men annars gick allt finfint! Mamma älskade Göran som smörade sig rakt in i hjärtat på henne! :)
Alla blev fulla utom treåringen och tonåringarna blev jätteglada för mina påskpresenter. 
Pretty much it.
Jo, Isak blev så full att han började stöta halvt på femtonåriga Hanna och det vettefan om dem inte gick ut och hånglade alltså....

Som sagt, jag älskar min släkt.

Fick mucho pengar och presentkort, och GODIS.

Och världens finaste kort från G.

Idag var vi på snabbvisit hos Görans föräldrar, påsklunch med hans föräldrar och mor och farföräldrar.
 Nu är jag hemma, puttinuttismuttiälskipälskimoffinöffi duschar och jag lyssnar på Måns.
Japp. Vad ska jag döpa detta inlägg till nudå? Om min situation.... bröklhgd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0