Om att bli smsbombad

Förresten har jag blivit smsbombad av en av Peters kompisar jag var ute med förra veckan.
Jag gav mitt hummer till honom i ett svagt ögonblck och ångrar det totalt.
Har fan fått 11 sms bara idag!
Hej, sitter i möte och har tråkigt
Tja, gör du? hitta på ngt på lunchen?
Emma, jag vill lära känna dig!
EMMA! Jag har ätit en macka till lunch! ring mig fort!
** här, hoppas din telefon är trasig så att du inte kan svara på mina sms. vore ju tråkigt annars...
Ett litet svar kanske? :)

Såhär håller han på.... om han åtminstone kunde skriva något vettigt eller roligt.
Har svarat en gång att han verkade trevlig men att jag var upptagen men han ger sig inte.
töööööööööööööönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0