Om att casha in

Jaha då var man en och en halv mille rikare dårå....
Näe det är väl inga...
Familjen köpte det och jag är äntligen av med hushelvetet och i början på nästa vecka är jag också av med skulderna på lägenhetslånet! Jag äger min lägenhet totalt då, galet skönt och galet konstigt.

Jobbat, solat, rökt alldeles för mycket och ätit jordgubbar med Jossan är vad jag har gjort idag.
Och skakat hand med lite personer och skrivit på lite papper.
Och köpt lite kontorskläder.
En skitsnygg svart kjol med hög midja på HM, massa vita linnen och svarta koftor.
Även ett par ljusgröna remsandaler med en liten klack på fick tillhöra min chica kontorsshopping.
Lämnade tillbaka tretusenkronorsshortsen och cashade in ytterligare..
Nerå, dem shoppade jag upp direkt såklart.
Två andra jeansshort, några färgglada stora tshirtar, En blommig klänning, en grå långklänning. ..
Lite smycken och smink...
Ja
Imorgon ska jag jobba och träffa Magnus och på kvällen Luckepucke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0