Om att gråta av saknad

"Jag saknar saknar saknar o bara få ligga med mina armar runt dig hela söndagarna, bara få se på dig..."

Började gråta av detta sms från G, grät i säkert en timme och ringde upp honom och han grät också.
Jag vill ha honom här. Nu. Jag vill att han ska pussa mig på pannan och säga "Nu sover vi fort så ses vi snart!"
Jag vill att han ska ringa imorgon när jag sitter på jobbet och bara lägga på och smsa efteråt att han bara ville få den där sköna känslan i kroppen han får när han hör min röst. 
Jag grät faktiskt också av lycka, jag tror med hela mitt hjärta att jag har hittat honom. 
honomhonomhonomhonomhonomhonom
hanhanhanhanhanhanhanhanhanhanhan

Och det har bara gått en jävla månad.  
Vi har träffats en gång på en månad...
Det är fan tortyr för två nykära människor. 
 Och så grät jag lite av lycka för att jag har Isak.
Som jag ska åka till och sova bredvid som lite substitut.
Dock är ha nmycket spinkigare än Göran... Får köpa gymkort till honom... .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0