Om att ha bloggen flyttad

Nu är bloggen min flyttad också, känns skönt o ha det gjort.
Ligger med en liten sovande bebis bredvid mig och knappar så tyst jag bara kan.
Hans föräldrar är på promenad och jag fick vara barnvakt..
Smsar Göran med typ 7 sms i minuten om att vi bara mååååste skaffa barn. Han får nog lite lätt panik och svarar inte.. hahah
Ikväll blir det nyköpingsutgång.. Förra gången  jag var ute i nypan hamnade vi på värsta efterfesten och jag kysste Isak...
Hmm
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp
Japp

Hah! Skrev alla dem dära jappen utan copyandpaste! de ni!
Nä om man skulle peta lite på ungen så han vaknar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0