Om fyllla... typ.. alltså .. .ba

Har ingen inspo nu...
Trött som en gnu, har smörjt in mig med bus och diskade efter det... Vilket gör att jag har vita prickar på hela armarna där diskvattnet stänkt upp... suck.
Är ändå ganska lycklig då jag webbcamat med Göran, skrivit flera sidor på min bok, var på gymet igår så gottoblandat påsen jag äter är jag faktiskt ganska värd...
Apropå mitt inlägg för några dagar sedan om tonåringars fylla kom det en tjej fram till mig idag när jag var på stan, 
"Asså, eeh du skulle inte typ.. kunna köpa ...ut?"
Jag blev ås jävla paff, trodde itne sådant existerade, alltså att de är så desperata att de frågar vem som helst... 
Jag spelade mamma och började moralpredika och hon sa "Men gud ursäkta mig!"
Moahahah
Pratade om detta med Göran och han kommer köpa ut till våra framtida barn ...
"Bättre att man avdramatiserar och kommer överens om att den mängden alkohol de får med sig hemifrån är den de får dricka"
Hmm....
kanske.... Ingen aning faktiskt.. Men som sagt, avdramatisera är helt rätt väg att gå då min mamma var helt galet hård, och första gången jag kom i kontakt me dalkhol blev ajg helt galen och däckade efter typ två timmar...

nfsuhrjfdjfjfcdjnnmj dskit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0