Om gynkan

Ni får ursäkta att jag inte bloggar så mycket men det är lite mycket som händer nu plus att det är fiint väder så jag har ingen lust o sitta inne o löka med datorn.
Iallafall, middagen med mamma var underbar, vi tjafsade inte en enda gång och jag lärde känna hennes "kille" lite bättre.

Igår totaljobbade jag hela dagen inför idag då det är fullbokat och massa möten o hit o dit.

Och det som tagit upp mesta delen av min hjärna these days är huset på Fårö jag hyr ut.
Ärvde det av min morfar och jag vill inte ha det. Så jag hittade en familj som har hyrt det i några år nu eftersom de inte haft råd att köpa loss det men nu har jag gett dem ett ultimatum, de hyr jävligt billigt och köper de inte innan juli kommer jag kontakta mäklare och få det sålt.
Så de springer tilll banken titt som tätt och ringer 4893 gånger om dagen för o höra om jag ändrat priset och blablabla. Strulfamilj med stort S. Hoppas iallafall jag får det sålt så jag har det ur världen.

Nu idag har jag iallafall shoppat lite med min kusin. Vi har faktiskt hittat varann lite även om det skiljer i ålder men det är så skönt att kunna umgås med någon så kravlöst.

Jo! Jag har legat med benen särade i luften framför en kille idag också!
Jättejättejättekul! NOT. Skönt o ha det gjort även fast det är pinsamt och jag bävar varje gång. Grädde på moset så är han snygg också, min gynekolog.
Och ställer jävligt fnuliga frågor.
"Är du i ett fast förhållande just nu?"
"ja"
"Med en kille?"
"Ja... "
"Är han utlänsk?"
"nej..."
"Testad?"
"Ja"
"bor han i sverige?"


Vad rör det mitt underliv om han bor i sverige liksom?
Jaja... Nu äre gjort.
Puss och godnatt eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0