Om ingenting, bara en jävla massa svammel

Vinkade av Göran på Arlanda för någon timme sedan, grät lite, smetade på mascara och gick in på en klubb och träffade Isak och Lucas som var askalas och skitroliga men jag orkade inte vara kvar.. Tog en taxi hem och sitter här. nu.
Gårkvällen var också jättekul, massa människor ute, Kändes allmänt skönt att få känna Görans ben bredvid mitt när vi satt och minglllllllllade a bit.
Just nu lyssnar jag på mannen jag vill ha inneboende hos mig.... Ron Pope.
Lyssna på denan låten


<Fy fan vad jag bölar alltså. Första meningen får jag rysningar på hela kroppen av.
Apropå på sjungande killar drömde jag att Ryan Cabrera satt i mitt kök och drack juice och sjöng Echo Park.
Sedan åkte vi tunnelbana och jag visade honom slottet... skitkul när man träffar killen som hjälpt en genom livets svåra motgångar och visa slottet liksom...
Eller ja... svamlar bara nu.
Vill ha G här
Inte i en minimal etta i Tyskland
Ska nog beställa taxi och åka till hans lägenhet och sova i hans säng, lukta lite på hans kläder ( är det äckligt?)
och lyssna på hans musik...
wiiie
stryk sista raden
inte hans musik
om det är något jag ogillar med karln är det hans jävla mando diao och the hives o lars winnerbäck för o inte tala om lasse liiiiiindh
örk säger jag
poetisk sloooowmusik utan feeling är inget för mig
låten häröver är något helt annat
den ger en ju fan blöta kläder!

....
Har beställt taxi nu till om en timme
puss o ciao
kanske syns när jag rumlar runt med mig själv i görans säng

haha
skickade sms till G
"Åker til ldin lägenhet och luktar på dian kläder nu, äckligt? ok?"
"Äckligt men OK, lukta absolut inte på tröjan som ligger i sängen. då kommer du vilja göra slut o de vill inte jag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0