Om kul valborgskväll

Ahh kvällen var galet lyckad, Mias vänner var skittrevliga och min gamla klasskompis Magnus var underbart rolig och vi babblade nonstop hela kvällen. Trots att han också var en bitter liten skolkis hade vi många minnen från skolan tillsammans. Han var skitrolig och vi hade precis samma humor.

Helt plötsligt känns allt lite ljusare, jag behöver verkligen nya människor i mitt liv! Han har flickvän och det är jätteskönt så det slipper bli massa missförstånd och feltolkningar från alla håll. Vi ska ses över en fika någon dag och eventuellt kirra en klassträff som igår i fyllan kändes som skitbra idé men som idag känns lite....b.
Vi gick trots allt i skolans mvgklass och hade inte ens g i alla ämnen så vi va rinte så omtyckta och vi tyckte inte heller om... Så det blir det inte.
Göran hade tydligen svirat ihop värsta middagen i sin lilla tysklägenhet och firat "das valborg"....
Ich heiße Emma und ich wohne in Schweden und ich bin zweiundzwanzig jahre alt.
Det är det Göran lärt mig på tyska!
 Plus massa onödiga ord. Som aber som betyder men. auch är också.
Tyska är inget för mig.



Såhär både ser jag ut och känner mig som idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0