Om lite allt

Min hand är typ avdomnat eftersom jag har hållt handen hela dagen och bara gjort romaaantiska saker (och varit skiträdd att någon från jobbet skulle se mig) ...
Shoppat lite, fikat lite, gått promenader lite, Göran har bändat upp mitt tanklock som av någon anledning klibbat fast... på bilen alltså! haha! på bilen! i promise

Nu står han och töntar sig och gör egen sushi. Han har köpt en matta som är som pinnar liksom, som är ihopbundna.. skitsvårt o förklara, specviellt med några glas vin i blodet..
så nu står han där med stora algblad och hela köket stinker rå fisk och så svär han till ibland när han får wasabi i något litet sår han har.
Hoppas det blir gott så jag kan äta o bli mätt, annars kommer jag bli pangkalas bara första timmen ute ikväll.
Köpt en svart klänning med sådan jävla ryggurringning att jag fick tejpa den så att inte stjärtskåran skulle synas... Gud vilken vånda jag fick nu.. för att jag skrev stjärtskåra i mni blogg... måste vara sveriges fulaste OCH pinsammaste ord. läs snabbt.

Men snygg är den, och Göran har lovat o hålla koll så inte tejpen lossna roch ordet jag skreb förut syns irl.
Och så syns min lilla tattovering också vilket ju är lite coolt.
och lite sorgligt när man vet varför den är där.
Men sådant får jag tänka på en annan dag.
När inte livet leeeekerrr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0