Om min otrooliga dag

Ledig hela dagen, har;

¤Studerat min dubbelhaka i spegeln i x antal timmar...
¤Rensat handväskan och hittat massa konstiga saker.. (ett bh-band, en mobil jag inte känner igen, 7 kronor, typ 758 läppglans, mobilladdare jag letat efter läänge, 3 hårnålar,triljoners tuggummin) Behöver jag säga att jag lever genom min handväska och att den är stor?
¤Kommit på världens godaste alkoholfria drink (även jag har spärrar en måndag..)
1 dl kolsyrat vatten
2 dl apelsinjuice
typ 1 msk grenadine 
och massa is - så jävla goood 
¤ Lyssnat på favoritpöjkarna Moneybrother, Brolle, Ryan och Jonas Brothers
¤ Skrivit några sidor på boken
¤ Gått en promenad men ångrade mig och gick hem igen
¤ Lagat en så jäävla god pastasås
¤ Kollat på Andra Avenyn och kommit på mig själv lite halsjuk då jag asgarvade åt en replik när situationen är sådan att de hittat ett uppstyckat lik i frysen..
¤ Sett dåliga skådespelarprestationer (i AA) och tagit fram spegeln och gråtit bara för att bevisa att jag minsan kan gråta så mycket bättre...

Kommentarer
Postat av: sandra

jag blir så himla glad när jag läser dina inlägg... du har så skön skrivstil och får det att kännas så bra... önskar ja var lika bra på att skriva... men ja nöjer mig med att läsa ditt o le åt allt galet som händer... ha det bäst o fortsätt skriv....

2008-05-12 @ 20:26:07
Postat av: emmma

tacktack sötnoooos

2008-05-13 @ 13:07:01
URL: http://clarissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0