Om min otroooooliga dag

.... Jag somnade innan taxin kom igår. Och idag när jag vaknade vid 8 (!) var jag pigg så jag satte mig på tunnelbanan, körde hem bilen och körde sedan två timmar på gymet och när jag var färdig med allt detta var klockan bara halv elva! Halv elva och jag hade redan gjort dagen till en bra dag... Så jag travade till ICA och köpte trepack makrill. Skitäckligt men säkert nyttigt. Sedan dammsög jag lite, diskade lite duschade lite, bytte sängkläder lite. Och hu när jag har gjort allt det så är klockan bara halv tre! Lucky me är det GG mataton på femman så det ska jag sätta mig o titta på nu Skittråkigt inlägg men jag ville väl bar adokumentera min otroliga dag i text i presume

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0