Om nostalgifika

Gladare idag...
Fikade med Magnus efter jobbet och har aldrig skrattat så mycket i nyktert tillstånd på mycket mycket länge så det var helt underbart!

Han och jag umgicks tydligen ganska frekvent ett tag i fjortonårsåldern... Out of my reach...
Men när han berättade alla minnen och så så ´kunde jag placera honom och allt blev lite lättare...
Jag har inte supit mig igenom HELA tonåren... haha nerå..
Det gänget han tillhörde som jag umgicks med en tid trodde väldigt mycket på trolldom och häxerier och sådant och vi klippte av oss hår och brände hit och skar upp oss dit..
Åh vad kul detta var!
Nu ska jag tillreda två paket delicious nudlar och avnjuta tillsammans med ett gott vin.. (läs: oboy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0