Om skärgårdsparty och fuck

Får väl be om ursäkt för min ickebloggning de senaste dagarna...
Har bara inte orkat, har inte haft något att blogga om heller då jag åkt raka vägen hem från jobbet, gymat en timme och sedans tupat i säng.. Har ingen aning om varifrån denna trötthet kommer...

Nu sitter jag iallafall halvnaken på balkongen i stekande sol. Galet skönt med en isvatten bredvid och skön musik från datorn..
Ikväll blir det grillning i Stockholms skärgård med tjejerna och vi har bjudit in massa vänner och tänkte ha lite skärgårdsparty..
Isak och Lukas kommer och jag gråter en liten skvätt över att Göran inte kommer...
Fuck Tyskland och Fuck jurist

fuckfuckfuckfuck!
fuckelifuck
jättekul o säga fuck precis som det låter! alltså fUcckk istället för fakk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0