Om svammel

Jaa vad ska man göra om inte blogga på tåget..
Vore kanske bra o ha något o blogga om...?
Bakfull light och har en kaffe bredvid mig... Är grymt sötsugen men orkar inte gå till restaurangvagnen...
Önskar det kunde komma en sådan där kille som i reklamen... Som vil utnyttja sitt SJkort och frågar alla vad dem vill ha..
Funderar också på om jag vågar muta killen mittemot mig... .
Men det kanske är helt åt skogen... "Hej ursäkta du, du skulle inte kunna gå o köpa en påse gott o blandat åt mig? Du får en tjuga.."
Hej alla hästar är inte hemma restaurangvagnen är tre vagnar bort....
fan vad jag svamlar...

Ska hem och dammsuga, lägga en ansiktsmask, vädra, diska, ringa mamma, sen bara slappppaaa och inte göra ett skiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0