Om Tråkigt

Well i'm scared, and im running and im running out of tiiime.....

Hej o hå farbror blå.
Ska ha brandövning nu. Klättra på stegar och göra mun mot mun o sånt.
Hoppas jag får snygga killen.
Finns faktiskt en snygg och normal kille här. Resten är antingen gamla, fula eller tysta.
Lite tråkigt.
Tråkigt också att snygga killen har eget kontor vilket gör att jag varken kan tjuvspana eller gå och slöprata med honom.
Tråkigt ju.
Tråkigt också att brandövninge gör att jag måste jobab övertid.
Tråkigt.
Tråkigt också att Isak kommer hem till mig ikväll.
Nej. Inte alls tråkigt faktiskt.
Bara lite.
Han skickade sms förut.
"Skulle gå o köpa blommor åt dig men så fanns det bara röda rosor. Vill bara förvarna, jag har varken blivit kär i dig eller blivit hetero. Bara ville vara snäll liks"
Tönten i ett nötskal.
Lite tråkigt.
Nej, kul o få röda rosor en måndag.
Av sin baaaarndooomsvän.
Egentligen är det rätt coolt med Isak och mig.
Vi har känt varandr sedan allra allra första början.
Jag träffade honom första gången när jag var tre dagar.
Sedan dess har vi följt varandra och det finns inte någon jag älskar så mycket som honom.
Vet inte varför jag raddar upp alla meningar i punktmeningar.
Tråkigt.


Kommentarer
Postat av: sandra

vart har du tasgit vägen tro... saknar dina inlägg....

2008-05-26 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0