Om utpressning

Vill bara bööööööööööla
Jättekul att jag är utpressad.
På pengar
Av en jävla kille som såg  när jag strulade loss lite i helgen och nu snokat runt och vet att Göran is abroad.
"Det kostar o vara ofin, 3000 mer exakt"
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA FITTTTTA
Åh
Grejen är ju den att jag har en snevriden syn på relationer, jag har aldrig varit o-otrogen i något förhållande. 
Kalla mig slampa kalla mig vad ni vill men detta ångrar jaaag.
Och klart som fan Göran blir lack om en okänd kille ringer o säger det. 
Det är inte pengarna som är grejen utan att jag inte vill betala något till det jävla grisäcklet 
pitt
Att två minuter av ens liv kan ha så jävla stor betydelse. 
Alltså
jag var stupkabrakfull
bara o öppna internetbanken nurååååååååå......... 

Kommentarer
Postat av: sandra

men herre gud vad är det för människa... skit folk finns det gott om... inte kul alls ju

2008-05-15 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0