Om min alkoholvecka

Hejsan hopsan och förlåt för ingen bloggning..
Sitter just nu uppklädd utav bara fan och gurglar sb12, ska alldeles strax möta upp mamma och hennes man på söder för att äta ute. Morsdagpresent från mig...
Mamma älskar att klä upp sig så därför sa jag att vi ska gå på fin restaurang och att hon måste klä upp sig.
Alltså måste också jag klä upp mig.
Har därför snajdat i en klänning med lite blommor på och blåst håret och lite såntdärnt.
Anledningen till att jag inte har bloggat är ganska oacceptabel... jag har helt enkelt festat i snart en hel vecka. Och jobbat lite emellan. Med treoglaset i högsta hugg såklart.
Måndags- brandövning, snygga killen jag skrev om tyckte vi skulle rymma. Sagt och gjort, vi rymde till en liten mysig bar med pianomusik och drack lite vin och sa typ inte ett ljud till varandra. Sedan ville han att jag skulle vara hans dejt, han skulle ut med sitt kompisgäng. Jag sa inte nej och inte ja men halkade iallafall med på festen och ringde Isak som satt och väntade i min trappuppgång. Han kom och vi shottade som galningar och lät någon annan betala.. Vaga minnesbilder från kvällen bara men eftersom ajg var ensam tjej med 11 killar hade jag riktigt kul..
Tisdags- Jobbade och sedan kom Jossan på kvällen och vi delade på en flaska vin och sjöng gamla schlagers.
Onsdags- Jobbade och sov.
Torsdags- började hela karusellen då Snygga killen på jobbets gäng (okej, vi kallar honom peter) ville ha med mig ut på kvällen. Sprang mellan diverse barer och klubbar och höll hårt i någon hela tiden då jag tagit på mig alldeles för höga klackar för tillståndet.
Fredags- kom hem halv sex, halv elva ringer Lukas och undrar vart jag är? vi skulle ju ha champagnebrunch. Upp igen och intaga promillehaltig dryck.
Umgicks med honom och gick ut på kvällen.
Lördags- åkte jag, Lukas, Isak och Alli till skärgården och hade kul. nakenbadade, kollade esc, blandade drinkar och hade djuuupa diskussioner, vaknade på köksgolvet om ni undrar.
Sedan söndagen så vi åt pizza och kollade på vingar av glas.
Sedan nu måndag och jag ska intaga promillehaltig dryck igen...
ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0