Om att uppdatera lite sådär..

Status: Bakfull men lite melankolisk, sitter i sängen med en burk pepparkakor bredvid mig och har typ vem-mår-sämst-maraton med G på msn. Jag mår sämst...

Gjort during the blogguppehåll: Jaa.... Vart en helg på Gotland och inte lämnat hotellrummet, rätt onödigt egentligen att vi ens åkte dit, jobbat, träffat Mr Ex(!), festat, trott att jag var gravid, inte varit gravid, tänkt om jag inte ska flytta ihop med G iallafall? kommit på att jag nog inte ska flytta ihop med G iallafall, hjälpt mamma i nya lägenheten, tagit ett sista farväl av mitt barndomshem, gråtit en hel natt i G:s famn, varit såå nära på o ha ett ONS med någon annan än G men motstod! Lyssnat på RyanCabrera(såklarre) funderat på om jag ska börja plugga? slått bort tanken, jag trivs bäst med o tjäna pengar, fått diplom i den där jäävla skrivkursen som gav mig nothing...

Träffen med Mr Ex: Ni som inte vet resan får väl läsa gamla inlägg, han var min stora love och är nästan fortfarande(G är on his way), jag har aldrig riktigt kommit över honom och blir typ kåt såfort jag ser bilder på honom och börjar genast drömma om våran framtid tillsammans.
Iallafall, vi sågs på ett café i nordstan, asså helt random och han blev uppöveröronenglad "Vi måååste bara ses!"
Eh jaha? det säger du...?
Iallafall så sågs vi, pratade och bestämde att vi skulle ses igen, såklart.
Vill inte eftersom varje gång jag träffar honom börjar jag tvivla på mina vänner, på G på allt!
GAH, han är så mmm! Nu har han sin son och tar massa jobbigt ansvar som jag inte kan o de gör honom ju bara sexiare...

Enough om honom. Jag är ju kärkärkär i G!
FAKTISKT!
Så nu ska jag ta en dusch och åka med suschi till honom tror jag<3
pussohej kanske ett inlägg snart igen`?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0