om att vara öledsen

Jag är ledsen, men detta blir mitt sista inlägg på ett tag.
Dagarna flyter liksom på, jobb, Göran och vänner. För mig är det underbart men inte för en blogg som behöver händelser, fester och runtstrulning för att hållas igång. Tyvärr.
Helgen som var flyttade mamma det sista, jag och Göran sov i stora tomma villan och jag grät som en liten bebis med kolik.
Idag har jag jobbat och shoppat för 3000. Sedan har jag gjort en potatisgratäng och stekt kyckling. Sedan kom Isak och Lucas hit. Skitkul i verkligheten, inte lika roligt i en blogg..........


pussohej krokodejl

Kommentarer
Postat av: sandra

kommemr sakna dig... ha ett underbart liv.. kanske kommer du tillbax

2008-11-04 @ 06:26:43
Postat av: Robin

Tittade precis in på din blogg idag och såg att du ska sluta.

Jag som precis tänkt börja lite smått igen.

Ja, ja.



Så är det. Hoppas du har det bra!



Robin

2008-11-17 @ 23:55:45
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0