O att vara taggad

Spontan övernattning hos G igår, så idag såg jag ut som sunk på jobbet, hade killdeo och var allmänt vimsig.

Nu är jag fräsch fräsh fräschast, lukat girlie parfym, har stora fina lockar i mitt nyslingade hår, har perfekt sminkade ögon, snygg grå klänning smiter åt min kropp och de blå höga klackarna är fastspända.
Runt mig sitter Isak, Lucas, Jossan, Alle, och Amanda och pratar och drinker snygga drinkar.
Snart ska vi möta upp resten av tjejerna, Magnus, Göran och Lucas bror och dra oss ut och dansa, prata, mingla och dricka hela natten lång! Jag är så grymt taggad!
Whoooooooa!
stejfan au krester
Moahahahahhahaha  interno joke
nej, ska gå slå dem på rövarna så vi kommer iväg någon gång! Ska eventuellt till något lugnare ställe först och bara umgås lugnt.. :P typ

"EEEEMMMMAA kan du inte bara sätta på teveeeen vi vills eom rafael edholm åååkt! snääälla?"

Gah, har man böhar i huset så har man, antar jag..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0