Om att fortfarande inte kommit ngnvart

"Det känns som om vi egentligen aldrig kommer komma över detta"

- Sagt av mannen jag för första gången i mitt liv kände mig trygg hos, som jag för första gången kände mig älskad av och älskade, mannen jag var beredd at kämpa för, mannen jag kunde falla hos, för jag visste att han skulle ta emot mig no matter what. Mannen jag bara totalt älskade

Middagen gick bra. Vi fick inte ut något från den, vi är inte tillsammans vi har inte gjort slut, vi hörs inte av men vi älskar ju fortfarande varandra..
Jag mår illa bara jag tänker på detta. Tror iallafall vi blev klokare på vart vi stod, vi kan inte fortsätta om vi hela tiden såfort odet familj kommer upp ska börja gnabba och bråka i bråk som resulterar i detta. Det kan vi bara inte, vi kan heller inte reda ut detta eftersom vi har så starka åsikter... svårt läge...
Jag gråter blod.. detta ämne är det svåraste och jobbigaste i mitt liv, Även så för G och så har vi olika åsikter, erfarenheter osv och älskar varandra.. för det gör vi, totalt handfallna står vi här.. Mår iallafall liiiite bättre eftersom jag fått prata med honom, känna på honom, kyssa honom och se hans leende

Kommentarer
Postat av: sandra

fyyy vad hemskt det måste vara... skickar lite energi o håller tummarna för er....

2008-10-07 @ 17:07:34
Postat av: emma svarar

Tack sötnos!

2008-10-08 @ 19:15:46
URL: http://clarissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0