Om att ha bögar på vardagsrumsgolvet

Lunchade med G idag.
(vet att bloggen bara kretsar kring G just nu men så gör även mitt liv, därför svårt att skriva om annat)
Gick bra. Vi pratade och skrattade precis som vanligt, men när vi skulle skiljas och kramades var det som om vi båda höll kvar lite längre, som om vi verkligen ville känna hur det kändes, hur det var.. Kanske också för att det var så längesedan?
Vet inte, men jag vet att vi inte kommer gå skilda vägar i fortsättningen iallafall och det känns SKÖNT. Tror knappt jag själv inser hur underbart det är .
Vet dock inte hur vi ska göra med the issue så att säga...

Just nu är Lucas och Lady Li här, Lucas ligger på mitt vardagsrumsgolv och gör benlyft och pratar om tvapparater..

Kan vara därför jag bloggar! Ganska uttråkande med andra ord...

Li ligger på hans mage och jag är glad att de skaffade henne, de har haft ett sådant av/på förhållande, Isak och Lucas aslltså, och jag som känner de båda har sett hur dåigt de mått av det, och nu har de iallafall något som binder dem samman :)En orsak att kämpa ett steg till liksom...

"För jag känner att ska man lägga så mycket pengar på en tv kan man lika gärna slå till och köpa värsta 60tummarn elelr nåt, eller hur? Visst Emma?"
"VA?Ja? joo.. absolut"
"Fast egentligen, om man tänker efter är det inte alls estetiskt med en tv!"
"Näää..."
"Det förstör ju liksom, om man har värsta typ new england stilen förstör ju en stor tv allt!"


Jag gäspar men ska försöka fixa lite irish coffee så kanske han blir på roligt humör och blir sig själv!!


Kommentarer
Postat av: sandra

är väl klart bloggen skall handla om Göran...det är ju det som händer i ditt liv.. o bloggen handlar ju om ditt liv lr hur...=))

2008-10-09 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0