Om attt smyga med bloggandet

jaaag kan inte sooooooova
O ursäktar mig redan nu för stavfel, ligger på golvet nedanför sängen eftersom G sover sött i den och vill inte väcka honom... O det är kolsvart härinne..
Idag har vi bara degat och det har varit underbart skönt, det är det jag sknat mest these days utan honom, det sköna lunket på söndagarna, bakisa (?) m allmänt loja och goooa.
Myspys
Sedan fick han panik (som alltid då han druckit) och lånade mitt gymkort o sprang ner på gymet en timme, förrst tänkte jag ta en chokladkaka o kolla på skärgårdisdoktoris men tog mitt förnuft till fånga och tvättade två maskiner och dammsög. aint I good....
Nope
faktiskt inte
äter chokladen nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0