Om Dagarna

Ååååh jag orkar inte!
Har jobbat som en idiot idag, sprungit överallt hela dagen i klackskor, pratat, försökt hålla nummer i huvudet, bärt kartonger tunga som as, varit pippivirvitrevlig i telefon, kokat antal kannor kaffe, sprungit o köpt fika, skrivit rapporter, mail och sammanfattningar, allt detta med en jävulsk huvudvärk.

Och imorgon börjar jag åtta (!), för vid tio kommer det utläääändska kunder o städfirman kommer på fredagseftermiddagar så jag ska dammsuga typ 8283 kvadratmeter golv, damma, spreja doftsprej, lägga papper i fina högar, ställa ut fina dekorationer överallt.

Orkar verkligen inte, vill bara ligga i sängen och äta sorbetglass... :/

Kommentarer
Postat av: sandra

hmm ska du dammsuga för att städfirman kommer????? nu blir ja lite förvirrad det erkänner jag..;)

2008-10-16 @ 19:46:56
Postat av: emma svarar

asså nej.. haha såg nu att de såg ut som de... :P skulle städa så de va fint när de utländska gästerna kom.. o städfirman kommer när dem redan åkt liksom.. fattar du? :P pusssssss

2008-10-17 @ 16:40:38
URL: http://clarissan.blogg.se/
Postat av: sandra

aha nu förstår ja lite bättre..måste säga att hjärkontoret snurrade på bra där ett tag...=)))



puss puss

2008-10-17 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0