Om hår

Home and alone
Ledig idag, ska in till Vasastan snart och klippa och slinga mitt håår.

Blir lite guld-slingor i mitt bruuuwna hår, igår var jag helt inställd på att klippa av kortkort page men har ändrat mig nu...
Vågar inte.. Jag är en riktig mes när det gäller mitt hår, är nöjd när det är lagom långt och bra kvalitét!
Dock har jag haft alla hårfärger som finns i princip, skulle gärna visa massa gamla bilder från när jag var svarthårig, rosahårig, platinablond, morotsfärgad, misslyckad vinröd toning, Men har man en anonym blogg så har man.. :/
Just nu har jag iallafall mörk gyllenbrun, och snart med lite guldiga slingor.. :)

Oprah i bakgrunden, äter varm macka och har det ganska bra här under min filt.
I helgen blir det rejält party, har nästan saknat det, så längesen var det!
Alla mina tjejer, Isak o Lucas ska ut och gaah vad jag ska ha kul!
:D ska masa mig upp, försöka hitta min bilnyckel o vara omiljövänlig o ta bilen in.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0