Om tillvaron

Seriöst.
Det här bråket utlöste någonting hos mig tror jag...
Har fortfarande inte pratat med honom men vi ska ju äta imorgon så...
Har inte varit på jobbet igår och idag, Isak ringde förut och var jätetledsen men jag orkade inte engagera mig och sa att jag skulle ringa imorgon, Jag förlorar mig själv totalt.. Tappar greppet om vardagen, rutinerna och känner att jag faller tillbaka i gamla mönster... Och det om något, är HEMSKT.
Har tex inte ätit på hela dagen idag, inte diskat sedan jagvetintehurlänge, det knasprar under mina fötter när jag går för det är så smutsigt... Jag vill inte ha det såhär, jag har haft det såhär, jag har varit längst ner i dalen men lyckats ta mig upp, upp till lyckan och fullständigheten. Jag klarar heller inte av vetskapen áv att jag är så beroende av EN person att jag ska falla handlöst såfort det hände rnågot mellan oss...

Ska ringa Isak nu och be om förlåtelse, kan inte ha otalt med flera personer..
Är hemma imorgon också, måste ta tag i min lägeneht, i mig själv

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Det är helt gratis och superlätt att samla poäng :) Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

2008-10-03 @ 23:11:25
Postat av: sandra

emma hur är det?? mår du bättre??

2008-10-05 @ 14:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0