Om att osnygga

Ligger i en extremt osnygg ställning och kollar på Idol.
Står liksom på alla fyra och kutar med ryggen, har så sjukt ont i den och måste stretcha ut den på något vänster.
Yep. Vill ni gissa varför jag har ont i ryggen?
Think dirty thoughts...



Ja... Iallafall..
Åhh herre min je vad sexigt det är med killar som spelar gitarr...
Ngn kille som sjunger en egenkomponerad låt "Underground" typ.
...
Han gick viiiidare!
Wiho
Göran står och diskar. Sexig i min stora snobbentshirt och mysbyxor. Han spillde tomatsoppa över hela sig.
Han har bott här hela veckan nu, natten måndag till tisdag låg vi och pratade hela natten, då menar jag verkligen hela natten, bara pratade pratade pratade. så mys
Natten till idag finner ni ju längst upp i detta inlägg....
Har sovit 5 timmar på två nätter... men det gör inget för jag är så otroligt kääääär<3
Nu ska jag göra irish coffee för det ville mannen ha.
Känner mig som en gift hemmafru, fast med lite vildare sex

Kommentarer
Postat av: Malin

Du e så bäng :-), askul att läsa din blogg.



Griiimt!

2008-09-04 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0