Om att röka

 Fy på mig.

Har rökt ett helt paket idag.

Meeen jag är så uttråkad.. Har gått runt här i lägenheten hela dagen och rökt, tuggat is, frysit, lagt mig i sängen..

Mår faktiskt liet bättre trots min ohälsosamma kur.

Mammsen lagade värsta mammamiddagen till mig igår.

Lasagne och äppelkaka med vanljsås. Mammas egengjorda fluffiga mummiga

Hah

"Har rökt mer än vad du någonsin gjort i hela ditt liv idag söto"

- Till G, han är emiiiot rökning. Det är bra faktiskt, jag gillar inte att röka. Eller jag gillar att dra ner den kryddiga starka röken i lungorna och bara njutaaa men det är faktiskt äckligt och jävligt farligt.

"G:s kalender: 1 sept - middag Emma STRUKEN your motherfucking bitch"
Haha
känns skönt att han gillar mig........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0