Om helgen typ

Jag är verkligen dålig på det här med bloggning.
Men men...
Resumé av min helg som varit ett enda långt försök att återuppringa spontanitet och äventyr i vardagen. typ.
Lördag bjöd vi våra närmsta vänner på middag i min lägenhet, superunderbart då det va rjättelängesen.
Jag Jossan Mia Isak Göran Johan Jonas Filip Filip och Emauel gick sedan ut.
Kom hem vid fyra och var helt underbart salongsberusad, så mycket skönare än att vara halvt plakat.
Dock var min G alldeles väldigt odrägligt full.
När han blir så full blir han som en liten flicka, fnittrar och vill göra buuus hihihi.
Tillexempel plingade han på alla plingklockor på vägen upp till min lägenhet, sa åt taxichauffören åt följa bilen framför oss så vi åkte först ut till Lidingö innan jag fattade vad som hände och styrde stackars chauffören rätt.
690 kronor gick den roligheten på..
Han la sig ner på vägen när vi väntade på taxin och ville absoluuut att jag skulle fota när han var så crazy och bara låååg där.

I
dag har jag varit ute hos mamma och hjälpt henne rensa ur huset. inte kul alls.
Bilder på min pappa.
Bilder på min morfar..
BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0