Om ingenting

Vill vill så gärna skriva någor riktigt djupt, groffa in mig i något problem eller ämne och bara spy ur mig psikter och meningar.
Men som jag kommit underfund med så : glad och relativt lycklig Emma = Oproduktiv Emma
Deppig och olycklig Emma = Produktiv Emma...

Har skjutsat hem Mia och är hemma i min lilla lägenhet nu, G är hemma i sin. Vill att han ska sitta här bredvid, så jag kan fingra honom i nacken, lukta på hans doft, se hur han förvandlas från strikt kostymnisse till slapp sexig G.

Men han måste jobba (EFTER ARBETSTID!) och så ska han käka middag med någon tysk som är här och jag kände att njaaaaa, middag med två killar som pratar flytande tyska känns sådääääär alltså.

L
yssnar på RC och äter tortellini. Tänkte först gå ner på gymet sedan men orkar verkligen inte det...
Tror jag ska installera mig här i sängen med täcke, fjärrkontroll, thé och äppelpaj med vaniljfluff.
puss i gonatt

se så djupt det här inlägget blev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0