Om mammas

Förresten var mamma på världens myshumör igår och bara kuttrade när jag berättade om lite fester och så.
Istället för att fya och hötta (hytta?) med fingret och förespråka hyrfilm och lösgodis.
Skönt och grymt kul ju! HAr aldrig kunnat prata med min mamma men igår fick jag ur mig rätt mycket om rätt mycket.
Och hon pratade också.
Vi pratade.
Liksom.
Hon vill ge mig och Isak hälften av det hon kommer få på huset så vi ska köpa en sommarstuga ihop.
Vi har ju redan pratat om det men kommit fram till att vi hellre reser till olika ställen med varandra och ingen av oss vill heller oss ta ansvar för ett hus.
Då blev mammsen ledsen.
"Jaja då blir det inga pengar då"

Så slutade vi prata.



Nejdååååå
hon sa att jaha då fick vi väl spara dem till senare


så att ni vet liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0