Om att inte kunna sova för man är konstant kissnödig och det känns som +40 inomhus.....

Senaste

Låt du hörde: Business- Eminem

Film du såg: Såg nyss på "Definitely, maybe" dålig film, snygg ryan reynolds.

Mat du åt: Larre med hollandaise, Mmmm..

Kram: G.

Puss: G.

Känslan: Rastlös och irriterad

Resa: Kom hem från Berlin i tisdags.

Glädje: Att jag känner våran bebis sparka hela tiden

Dröm: Göran slutade prata svenska och kunde helt plötsligt BARA tyska, haha.

Person du träffade: Gills den som ligger bredvid en? GGGGGGGG

Personen du pratade i telefon med: Isak

Personen du fick sms av: Tandläkaren, haha!

Gången du åt 7-eleven korv: Oj, ingen aning..

Gången du var utomhus: Är hundvakt åt Görans kompis enorma grand danois, så var ute för nån timme sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj det var nog när jag var typ 6.

Saken du köpte: Köpte en vagn idag! En grööön skitsnygg

 

Allmänt

Ska bli skoj: Ska väl bli helt okej att få en bebis....

Ska inte bli skoj att: Föda den

Sparar till: Just nu sparar vi inte till nåt speciellt, vi bara sparar...

Pålägg som gäller: Har fått dille på räkost, herregud, färska frallor med ton räkost..mmmmmmmm

Önskar att jag var bättre på: Att vara vuxen och ansvarsfull och inte svika så många hela tiden

Dagens dryck: Vatten, jag svettas floder!

Vad saknar du: Någon som håller mig sällskap alla nätter jag inte kan sova!

Tre band/artister: Ryan Cabrera (Yep, he´s still with me), Petter och Eminem, är inne i någon slags hiphop-period

Vad har du gjort idag: Shoppat, haft sex typ 14 gånger(vi blir trötta och rastlösa av värmen...) och dammsugit trots att jag inte får

Brukar du svära mycket: Ja men jag tycker inte om det

Hur tidigt stiger du upp: Just nu går jag aldrig o lägger mig...

På helgerna: Sover inte då heller men önskar jag kunde sova till 11

Vad ska du göra ikväll: Kolla på filmer...

Hur många timmar sover du per natt: Aah vilket tjat om sovtider, just nu sover jag kanske 3 timmar per natt!!!

Vem är snyggast i världen: Eva Mendez

Vad är det för veckodag: Söndag

Favoritplagg i garderoben just nu: Just nu börjar jag växa ur allting och hatar mest den där garderoben..

Längd: 170... nånting

Vikt: 62

Byter gärna garderob med: Veeeene

Mitt rum kan beskrivas som: Vitt och lila? och väldigt VARMT

Mig själv med tre ord (just nu): Varm, mätt och pigg.

Jag tränar: Går med en enorm hund?

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0