Om Mr Ex

Ligger i soffan,
Wilma och Linus på tv:n, väcks ur mina skärgårdsdrömmar av att mobilen durrar helvetiskt på bordet.
svarar snabbt.
Mr Ex.
!!
"Jag saknar dig"
??
Vi kom överens om att bara vara vänner.
Att en gång för alla göra slut och gå vidare. Jag hade förfan träffat Göran, han vet att jag fortfarande är tillsammans med honom.
"Kan vi inte ses någon gång, bara en fika eller så, ingenting annat. Jag vill bara snacka lite"
Visst, okej. Vi bestämde att vi skulle vara vänner och han är trots allt den personen som förstått mig bäst någonsin.
Okej, visst, vi kan luncha på onsdag?
Bestämt.

Lägger ner telefonen och återgår till Saltön och döda mammor när den durrar igen.
SMS.
Från Mr Ex.
"Vi kommer aldrig komma ifrån varandra verkar det som... puss"'
O
ch exakt vad menar han med det?
Han fårintefårintefårinte tro att vi på något sätt är påväg tillbaka till ett förhållande!
ååh vad jag hatar alla dessa turer med honom..
Läs MrEx kategorin som dock inte innefattar hälften av våra turer fram och tillbaka..

Kommentarer
Postat av: LieMie svarar alex

Jobbigt det där med ex. Gäller att vara konsekvent och ta reda på hur man själv vill ha det för att kunna sätt gränser.
Ha en bra kväll. Mvh LieMie

2008-02-29 @ 19:21:45
URL: http://LieMie.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-29 @ 19:25:59
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0